Ο “μάγος” των τακουνιών

Της Ιωάννας  Μπέτση

 Για την ΡΗΡ

Γεννημένος  το 1963,  ο  Κριστιάν  Λουμπουτίν  από  μικρός  σχεδίαζε  γυναικεία  υποδήματα,  κάτι  αφύσικο  για  την  ηλικία  του,  χωρίς  κανείς  να  μπορούσε  να  προβλέψει  ότι   δεκαετίες  αργότερα  θα  γινόταν  ο  πιο  διάσημος  δημιουργός  τους.

Σε  ηλικία  δεκατεσσάρων  ετών  ανακαλύπτει το  θέατρο,  την  όπερα  Comique,  τα  μπαλέτα  Follies  Bergere,  το  Moulin  Rouge,  το  Paradis  Latin  και  το  Alcazar.

Εργάστηκε  για  τα  Foliew  Bergere  όπου  ήταν  η  “μικρή  μασκότ”  τους.

Εκεί  ανακάλυψε  ότι  ο  ρόλος  του  παπουτσιού  είναι  να  μακραίνει τη  σιλουέτα.

Δεν  έμεινε  όμως  εκεί,  αποφάσισε να  συνεργαστεί  με  “μεγαλύτερους”  στον  χώρο.

Εργάστηκε  για  τον  Ντιόρ,  τον  Υβ  Σαιντ  Λωράντ  κια  τη  Σανέλ.

Το 1991  εγκαινίασε  το  πρώτο  του  κατάστημα  παπουτσιών  σε  παριζιάνικο  εμπορικό  κέντρο.

Για  τον  Λουμπουτίν  ο  αισθησιασμός  των  γυναικείων  ποδιών  είναι  στο  τελέιωμα  του  παπουτσιού,  εκέι  που  στενεύει η  καμάρα  του  ποδιού.

Τα  παπούτσια  πρέπει  ανεξάρτητα  από το  χρωματισμό  τους,  ν’ αφήνουν  ένα  γλυκό  θόρυβο  από  τα  άψογα  λουστραρισμένα  τακούνια  τους.

Άλλωστε  για  εκείνον,  το  παπούτσι  είναι  εργαλέιο  αποπλάνησης  και  επικοινωνίας  και  η  ατάκα  που  χρησιμοποιεί  είναι  “Follow-me-shoes”-“Ακολούθησε  τα  παπούτσια  μου”.